voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Maaike Linschoten - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Maaike Linschoten - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 Juni 2007 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal, welkom op deze site!!

Ben nu al druk bezig met de voorbereidingen voor mijn reis naar Indonesie. Vanochtend mijn visum opgehaald, en mag nu dus legaal door Indonesie trekken en vanmiddag even langs de GGD geweest voor mijn inentingen. Heb er super veel zin in. Het aftellen kan beginnen!!

X Maaike

  • 25 Juni 2007 - 08:56

    Petra:

    hey wat super gaaf dat je naar Indonesie gaat. Ben zelf 3 weken op Java en Bali geweest. Heel veel plezier daar, lekker genieten. Groetjes Petra

  • 05 Juli 2007 - 14:38

    Ilonka:

    Hallo Maaike,

    Ik heb me natuurlijk aangemeld, want ik ben erg benieuwd straks naar je avonturen, maar voor je vertrekt nog gezellig eten bij Odessa. Hoe was Maastricht. Groeten, Ilonka

  • 05 Juli 2007 - 14:42

    Marleen:

    Superleuk dat wij jouw reisverhalen weer kunnen gaan volgen!! Hey, tot zaterdag hè!!

    Liefs van Marleen

  • 05 Juli 2007 - 16:44

    Tascha:

    Hee Maaikie,

    Net lekker saampies op 'n terrasboot bakkie of 3 gedaan. Was weer gezellig! Ga ik missen, ook al is het maar voor 2 maandjes. Als jij terugkomt, dan wordt het pas weer echt mooi weer! Het is nu toch geen skatetijd. Veel te veel water op de straat. Ik zie je lekker woensdagavond nog, dus ik zeg nog geen byebye. Tot dan en nog veel plezier in Zwolle bij paps en mams.
    Kus, Tascha

  • 05 Juli 2007 - 18:14

    Paul:

    Supertof!
    Jaloers, ja, ook dat nog :)
    Geniet ervan!

  • 08 Juli 2007 - 08:41

    Geert:

    He ouwe Globetrotter,

    Heel veel plezier in Indonesie, ben super benieuwd naar jouw belevenissen maar die zal ik wel kunnen volgen op deze gave site.

    Groetjes + Kus Geert

  • 08 Juli 2007 - 15:57

    Lot:

    Heeeee Maaik!!!!!
    Vergeet je die bon van Bever niet nog even te innen??? Die heb je nl driedubbel en dwars verdiend!!!! Nog even en je komt om in de bonnetjes van SenR, die je nog mag declareren......Wat een giller he?? Ik ga je uitzwaaien zaterdag! We houwe contac!!!!

    XXXX

  • 12 Juli 2007 - 08:41

    Lot:

    Ha Maaik!!! Ik krijg je mobiel vandaag niet meer te pakken....ben je nu al van de buitenwereld afgesloten?? Laat ff weten hoe ik je kan bereiken, ik wil je graag even uit komen zwaaien zaterdag!!! XX Lot

  • 14 Juli 2007 - 11:21

    Sander En Renata:

    Hoi Maaike,

    Je zal nu onderweg zijn, als je dit leest hopen we dat je een goede vlucht hebt gehad. We wensen je veel plezier in Indonesie en geniet er lekker van. We zien al die verhalen wel tegemoet.
    Groetjes van ons drieen.

  • 14 Juli 2007 - 16:52

    Fryso:

    He jij daar,

    Veel plezier daaro, laat maar komen die berichten. Kan je me lekker maken.
    Wij gaan over een zo'n 2 weken naar noorwegen. 3 Weken. Maar daar zal ik je niet mee vermoeien. Maar de camper is goedgekeurd. Het gaat beginnen!

    groeten,

    fryso

  • 16 Juli 2007 - 09:41

    Tascha:

    Hee Maaikie!!!

    Ben je d'r al????
    Ben nog aan het genieten van ons avondje uit. Letterlijk en figuurlijk! Was brak die dag daarna! Na het ochtendje werken direct naar bedde geschreden en van 14.00 tot 18.00 geslapen. Daarna yoga en weer tukken. Heb niks van de dag gemerkt. Hihi...
    Bedankt voor het lachen! Doen we snel weer.
    Tot Jagermeisters! Dikke kus!

  • 16 Juli 2007 - 10:20

    Astrid:

    Hoi Maaik!

    En en en en, hoe is het? Hoe is je vlucht gegaan, goed aangekomen? Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt, maar je zit vast nu ergens in het zonnetje te genieten van alles!
    Veel plezier en een dikke knuffel,
    Astrid

  • 16 Juli 2007 - 17:32

    Marleen:

    Genietse daar!!!! Liefs van Marleen :D

  • 17 Juli 2007 - 13:03

    Janet:

    Hoi Maaike,
    er zit al weer een halve week op. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat het allemaal zo op het eerste gezicht verloopt zoals je had verwacht. Geniet ervan en heel veel plezier verders.

    groetjes janet en joshua

  • 17 Juli 2007 - 13:04

    Janet:

    Hoi Maaike,
    er zit al weer een halve week op. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat het allemaal zo op het eerste gezicht verloopt zoals je had verwacht. Geniet ervan en heel veel plezier verders.

    groetjes janet en joshua

  • 18 Juli 2007 - 10:49

    Geert:

    He Maaike,

    Alles een beetje goed gegaan, de reis, de aankomst en natuurlijk het eerste verblijf. Ik ga nu ook even 3 weekjes op vakantie en daarna ga ik ervanuit dat de site is bijgewerkt en er fantastische verhalen op te lezen staan. Heel veel plezier.

    Groetjes Geert

  • 19 Juli 2007 - 20:47

    Tascha:

    Je zou toch denken dat die site al is bijgewerkt na een halve week verblijf in Indo. Je zit zeker alleen maar op je luie gat?!?!?!?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

15 juli land ik in Medan, Sumatra. 11 september vertrek ik vanuit Manado weer naar Nederland. Daartussen natuurlijk alles bekijken wat mooi is. Geen echte reisplannen nog.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 21524

Voorgaande reizen:

14 Juli 2007 - 12 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: